Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Våga hoppas och våga drömma!

Publicerad 2014-02-17 20:51:36 i Intressanta tips, Tävlingar & vinster,

I höstas så köpte jag ett par skor på Din Sko som jag hoppades kunna ha ett tag framöver, men jag hann inte ens använda skorna mer än några månader innan dragkedjan gick sönder totalt på dem. Så typiskt. Så nu fram till vår, när solen och lite värme äntligen hittar tillbaka till oss så får jag använda mina vinterstövlar eller gympaskor, för just nu finns det ingen möjlighet att köpa ett par nya skor igen, då min kurs avslutas i slutet av nästa månad och jag tyvärr åter igen kan kalla mig för arbetslös.
 
Det är också lite därför som jag nu passar på att ta chansen och tävlar om ett presentkort på 1000:- på Campadre hos Dianasdrömmar. För om jag skulle få den äran att vinna så skulle jag absolut klicka hem ett par nya höstskor som jag förhoppningsvis kan ha användning för i ett x antal år framöver! Jag har nämligen redan spanat in dessa skönheter som just nu kostar 899:- ↓
Detta skulle bli mitt kap!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-18 07:11:20

Finns många fina kap man kan göra :) kram Diana

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela