Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Nästa stopp - Stockholm & Grönalund

Publicerad 2014-07-18 10:58:20 i Minnen, tankar & åsikter, Vardagsliv,

Halloj alla fina!
Just nu sitter jag i bilen tillsammans med min far, lillasyster och sonen. Vi styr kosan rakt mot Stockholm där helgen ska spenderas på bland annat Grönalund, Skansen och vattenmuseet, något som vi allesammans ser fram emot riktigt mycket kan jag lova!
Men bilresan känns seg än så länge. Det är ingen höjdare att sitta här bak. Jag förstår nu varför så många barn blir gnälliga efter bara några mil... Som tur är så tog jag med mig tillräckligt att underhålla oss med här i bilen. Devin har sin stora volvobil med sig som han sysselsätter sig med medan han samtidigt mumsar på en leverpastejmacka. Sofia har med sig sin ipad och jag har min bok [buzz] skriven av Anders De La Motte (fortsättningen på succéboken Geim) med mig att läsa, bland annat.
Bara ca en timmes restid har vi kvar. Låt tiden gå fort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela