Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Tacksamhet.

Publicerad 2014-06-14 09:07:54 i Minnen, tankar & åsikter, Vardagsliv,

Jag är så otroligt tacksam över att ha fått denna chansen och att de ser hur jag passar in i denna rollen som förskollärare. Fler vikariat är sökta inom olika förskolor och inom andra branscher och jag håller naturligtvis fortfarande tummarna varje dag för att jag lyckas komma in på högskolan bland de utvalda.
 
Denna vackra rosen fick jag häromdagen av en förälder som ville visa sin tacksamhet över hur bra vi tar hand om hennes båda döttrar på förskolan där jag arbetar. På baksidan av kortet står det: "Den självkänsla och nyfikenhet ni ger barnen på ----- är unik. Tack!" 

Det är sånt här som gör mig helt varm inombords. Jag känner mig välkommen och omtyckt och inte misslyckad. Jag älskar detta yrket och just det att få se barnen växa och utvecklas är fantastiskt. Man lär sig så mycket och det är kul att få vara en så stor del av barnens lärande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela