Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Det blev en dag på stranden ☀

Publicerad 2015-08-22 23:33:10 i Barnen ♥, Vardagsliv,

 
Hela familjen gjorde en liten trip ut till Gränna hamn i dag, där vi bland annat badade, lekte, åt pizza och glass, handlade polkagrisar och hade det allmänt härligt i det varma vädret! Barnen badade som bara den tillsammans med sin moster, medan deras mamma och mormor höll sig på stranden och sög åt oss av solens alla strålar istället ;) Bada det gör jag inte gärna nämligen. Inte i det här landet i alla fall. Det krävs en enorm värme i både luften och vattnet för att jag ska trivas. Kalla mig badkruka ni, men jag har alltid varit klen när det gäller vattentemperaturer, fråga mina föräldrar.
 
Vi har i alla fall haft en kanondag allihop! Lilla D var nära på att somna på bussen hem, men bytet inne i centrum gjorde att han aldrig riktigt hann slumra till ordentligt. Och väl hemma så ställde vi till med yatzispel och en del lek och knasfotografering med selfiepinnen innan läggdags - jag, systeryster och båda barnen. 
 
Jag bjuder på en av bilderna som dessutom ligger uppe på min instagram där ni hittar mig under användarnamnet beabus87.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela