Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Livet går vidare...

Publicerad 2015-12-25 14:35:42 i Vardagsliv,

Men utan några större framgångar för vår del. Lägenhetssökandet känns meningslöst och ju längre tiden går desto värre känns det. Och blir det. Stämningen här hemma är inte på topp just nu kan jag erkänna... Men vi kämpar på så gott vi kan!

Julen har i alla fall varit kanon, trots alla motgångar. Den kunde knappt ha blivit bättre, och det är jag verkligen tacksam över! Hoppas er jul har varit bra också och att ni har fått njuta ordentligt tillsammans med era familjer och vänner :) 

Nu hoppas jag på ett positivare år, när 2016 gör entré...

Kommentarer

Postat av: Sussi - Livet i söder!

Publicerad 2016-01-09 00:44:56

Jag håller tummarna för att 2016 blir ert år!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela