Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

12 000 steg per dag

Publicerad 2015-07-19 11:43:35 i Minnen, Vardagsliv, tankar & åsikter,

Jag har antagit utmaningen om att gå minst 12 000 steg om dagen. Hittills har det gått rätt bra faktiskt. På arbetet så går man ju mycket och rör sig i princip hela tiden. På helgerna är det sämre med det dock, men på något vis lyckas jag ändå uppnå mitt mål på ett eller annat sätt.

I går var en sådan dag då jag endast hade gått 9756 steg enligt stegräknaren, men jag tror ändå att jag uppnådde mitt mål tack vare all dans och allt farande på partyt och krogen som vi besökte igårkväll. ;)


Vi var ett härligt gäng som ägde dansgolvet och kul som attans hade vi! I mitten ser ni fina pappsen mitt bland alla kvinnor som omringade honom. En bra kväll med mycket skratt och roliga minnen! ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela