Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Sommar ❤

Publicerad 2015-07-05 20:25:27 i Barnen ♥, Vardagsliv,


Ovanför ser ni några av bilderna som har tagits under dagen. Barnen har badat, lekt, hoppat studsmatta , vi har fikat, grillat och haft jättemysigt tillsammans med en väninna och hennes son, samt hennes pojkvän som kom förbi och gjorde oss sällskap. Vi har med andra ord spenderat dagen utomhus och jag tror att vi allesammans är precis lika trötta nu ikväll!

Dessvärre så har sonen bränt sina axlar i den starka solen under dagen, trots att jag var noga med att smörja in honom. Dock så for ju barnen upp och ner i vattnet titt som tätt och det är väl troligtvis det som orsakade det hela. Han verkar dock inte ha ont. Jag smörjde in honom med aloe vera innan läggdags och hoppas på att den röda nyansen i huden ska försvinna.

Temperaturen har legat på omkring 30 grader (om inte mer!) och det var svårt att få barnen att somna ikväll, trots att de var så trötta. Och i morgon ska vi upp tidigt igen, då barnen ska lämnas på förskolan tidigt för att en annan börjar sitt arbetspass klockan 7:15. Som tur är så slutar jag redan klockan 12:30, så vi har hela eftermiddagen på oss att vara tillsammans. ❤ Kanske, och om vi orkar, så får det bli en tur till lekplatsen efter hämtningen på förskolan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela