Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Wish - roligare shopping

Publicerad 2015-07-07 09:23:02 i Intressanta tips, Jag har testat..., Shopping & gåvor, Vardagsliv,

Wish är en app där du enkelt finner det senaste modet inom kläder, elektronik, accessoarer, skor, med mera för ett billigt pris... Den är livsfarlig. Jag klickade senast idag hem ett par skor därifrån som jag länge har kikat på och längtat efter. 

De här två par skorna är det senaste jag har köpt därifrån och jag längtar med spänning på tills de levereras;



Totalt så betalade jag endast 533:- för båda par skorna. Inte farligt dyrt om ni frågar mig. Kläderna som jag har beställt hem kostar nästan aldrig mer än 100:-/plagget med frakten inräknad. Men det beror såklart på vad man klickar hem. Det finns dyrare varor också.

Det som jag kan se som negativt med att handla från den här appen är i så fall leveranstiden. Det tar oftast tyvärr cirka en månad innan man får det som man har beställt. Men den som väntar på något gott... ;)

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2015-07-07 12:00:43

Så fina skor!

Postat av: Ida Nilsson

Publicerad 2015-07-07 12:12:50

Jättefina skor! Kanske får ta och ladda ner appen, eller kanske inte... ;)

Postat av: Sarah

Publicerad 2015-07-07 14:03:59

Tråkigt att de tar så lång tid o få sakerna :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela