Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Fyra år av dubbel kärlek

Publicerad 2015-06-04 20:22:51 i Barnen ♥, Lili ~ 3-6 år,

Jag mer eller mindre började dagen med att ringa exet i går morse för att säga grattis till dottern som fyllde fyra år. Fyra år. Fyra fantastiska, intressanta, lyckliga och ibland galna år. Jag vet att jag upprepar det här varenda år, men det är galet vad fort tiden går, redan sedan jag blev gravid och med spänning inväntade förlossningen med lilla D! Det var verkligen då livet började på riktigt, i alla fall för min del.
  
Minstingen fyllde fyra år i går och hon blir mer och mer envis och full utav bus ju längre tiden går tycker jag ;) Hon är för tillfället helt Frost-tokig så hennes paket som väntar inför hennes kalas på söndag är såklart det mesta med Frost-tema. Men hon fick redan i går ett armband av sin far med alla frostfigurerna på och av mig ett par leggings med samma figurer. Hon ville naturligtvis få chansen att visa upp det här i dag på förskolan för alla kamrater, men dessvärre så ploppade de första prickarna upp under frukosten på förskolan i går, och först hemma upptäckte vi att prickarna innebar vattkoppor. 

Så i dag är det exets tur att vabba. Och efter helgen får min mamma rycka in så att jag kan påbörja sommarschemat inom hemtjänsten. Det är lite pusslande och trix med barn, vabb och arbete fram och tillbaka, men det löser sig oftast! 

Mammas vackra vackra 4-åring! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela