Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Filmen SPY - en sevärd film enligt mig!

Publicerad 2015-06-18 08:06:09 i Intressanta tips, Vardagsliv,

Phu, det känns i huvudet att det blev sent i går kväll. Bion slutade klockan 23:45, så jag var hemma strax efter midnatt. Och väckarklockan var ställd på 5:30 inför arbetspasset den här morgonen, så det var bara att tvätta av sig och lägga sig i sängen direkt när man kom hem mer eller mindre. Men det kändes knappt som man hade hunnit somnat innan väckarklockan började tjuta... Gäsp. Som tur är så jobbar jag bara ett kort pass i dag, så jag ska nog överleva.

Filmen som visades på duken i går hette "SPY". En komedi där bland annat Melissa McCarthy, Jason Statham, Jude Law, Rose Byrne & Miranda Hart medverkade i. Filmen bjöd på många skratt och löjligt roliga scener, men samtidigt mycket mänskliga och tänkvärda ögonblick och meningar. Jag gillade filmen och kommer absolut att se den igen! 


CIA-analytikern Susan Cooper, en osynlig kontorsråtta,får aldrig det erkännandet hon förtjänar. Men när hennes partner försvinner spårlöst och en annan topp-agent hamnar i svårigheter så erbjuder hon sig att jobba undercover och infiltrerar en grupp vapensmugglare med uppdrag att förhindra en internationell katastrof.

Som sagt; en sevärd och rolig film (även för de som vanligtvis inte gillar en massa pang pang och slagsmål).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela