Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

En kväll att längta till ❤

Publicerad 2015-06-17 16:44:01 i Outfits, Vardagsliv,

Vilket skitväder! Regn, regn, regn... Det var tur att jag tog med min jacka till arbetet i morse, annars hade jag fryst arslet av mig där jag sprang mellan vårdtagarnas hem.

Nåväl, jag klarade av dagen utan problem och jag har precis fixat i ordning mig inför kvällens middag och bio som är planerad med tjejerna. Ett bord är bokat på Jensen's Bøfhus och biljetterna till filmen "SPY" är uthämtade.

Det här ska bli ännu en kväll att minnas och njuta av med er tjejer, och jag längtar! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela