Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Och så vart man utan jobb...

Publicerad 2015-06-15 08:41:12 i Vardagsliv,

Suck... Här går man runt och tror att man ska jobba idag och är inställd på att gå upp tidigt. Men så visar det sig att tiden endast var en tid som jag hade lagt in i systemet för att meddela planerarna om att jag kan jobba i fall det behövs folk. D.v.s om någon blir sjuk eller liknande... Klantigt att glömma bort sådant. Det visade sig alltså att jag inte hade blivit bokad på jobb idag, så här står jag nu utan något jobb och utan några planer överhuvudtaget inför dagen. Barnlös också dessutom, då barnen åkte till sin far igår eftermiddag... 

Förslag på vad man kan hitta på en dag som den här, tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela