Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Sju olika sorters blommor

Publicerad 2015-06-19 19:10:00 i Intressanta tips, Jag har testat..., Vardagsliv,

Sju olika sorters blommor plockade jag och min syster med oss hem efter midsommarmiddagen hemma hos min kära mor. Sju olika sorters blommor som ska läggas under huvudkudden inför natten. 


Varför? Jo, för det sägs att om man gör det här så kommer man att drömma om den man eller kvinna som i framtiden kan komma att bli din make eller maka. Det ni! Haha. Jag får helt enkelt återkomma i morgon med besked om jag har drömt om någon särskild. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela