Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

MåBra-kväll i Jönköping.

Publicerad 2015-05-24 21:00:00 i Intressanta tips, Minnen,

Vilken kväll alltså! En kväll full av skratt, inspiration, träning, insikt, god dryck, gott tilltugg och shopping såklart. Fredagen vart en succé och jag längtar redan till nästa event! 
 
 
Att få träffa alla de här härliga människorna, höra dem föreläsa live, höra deras historier och pepp triggade verkligen igång mig. Härliga Leila Söderholm föreläste om träning och hur man på ett enkelt sätt lyckas få in träningen i sin vardag, utan att lägga ut pengar på gymkort eller dyra träningsredskap. Katarina Althin intog därefter scenen för att visa oss de bästa knepen till en säkrare och trivsammare klädstil som passar var och en av oss. Och som avslut fick vi lyssna på härliga och fantastiska Mia Törnblom, som dessutom är en stor förebild för mig. Det var en stor dröm hos mig som gick i uppfyllelse i fredagskväll när jag fick äran att träffa Mia!
 
MåBra hade naturligtvis många bra erbjudanden den här kvällen och jag kunde inte låta bli att köpa Mia Törnbloms böcker "Hur svårt kan det vara?" och "En härlig bok" som hon själv satt och signerade på plats, samt Leilas tränings-cd med effektiva träningsmetoder som hjälper dig komma igång och träna hemma. Med oss hem fick vi dessutom en fullproppad goodiebag med mängder av godsaker ♥
 


 
Tack för ett underbart event MåBra!
Vi kommer garanterat att ses igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela