Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Naturliv.

Publicerad 2015-05-03 13:21:07 i Vardagsliv,


Jag och barnen åkte med min pappa och lillasyster till min farfar och här ute på "landet", som jag kallar det, verkar barnen trivas enormt bra! De har plockat blommor och vi har kollat på kossorna som betar i hagen. Barnen var såklart rädda och var inte långt ifrån att börja gråta när en utav korna kom fram för att hälsa på oss. Mina små räddharar ;)

Jag måste erkänna att jag själv trivs här ute väldigt bra. Jag har alltid varit emot landet och känt mig smått beroende av centrum och storstan liksom.. Men jag antar att det är på väg att förändras. Jag kan faktiskt tänka mig ett liv på landet, om jag bara kan få tummen ur och fixa körkort någongång medan jag fortfarande lever. Och såklart, landet är alltid som bäst på sommaren, men jag tror att man kan få livet att fungera även på vintern. Det blir ju vad man gör det till... 

Nåväl, nu blir det en trip in till centrum för att få lite lunch i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela