Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

En välbehövlig morgon!

Publicerad 2016-02-17 08:40:54 i Hemma hos oss, Vardagsliv,

En lugn morgon utan stress, måsten och stök. Precis vad jag behövde idag känner jag!
 
 
Det första jag gjorde i morse var att sätta på serien "Masha & björnen" åt sonen efter att barnen hade fått sin medicin. Själv sov vi vidare en liten stund till, jag och dottern ;) Väldigt skönt må ni tro!
 
När vi väl klev upp så fixade jag frukost - risgrynsgröt åt sonen, en mini-yoghurt åt dottern (som hon ännu inte har fått i sig... hon verkar inte särskilt hungrig i dag) och till mig själv testade jag något nytt, nämligen havregrynsgröt med en finriven morot och en halv tesked kardemumma i. Det var ett tips jag fick från expressens hälsoliv som jag följer på instagram. Väl värt att prova, för det var väldigt gott! 👍
 
 
Nu så fort vi har fått i oss våra frukostar så ska vi klä på oss och ge oss av bort till brandstationen. De har nämligen öppet hus i dag, mellan kl 09-15. Ett besök som jag tror och hoppas att båda barnen uppskattar!

Kommentarer

Postat av: Insta

Publicerad 2016-02-20 22:29:27

Vad heter du på Instagram?

Svar: Bbaeckstrand
Beatrice - mamma till två stycken busungar, ensamstående och student.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela