Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Alltså... Suck!

Publicerad 2016-01-23 16:30:26 i Barnen ♥, Vardagsliv,

Jag älskar mina barn över allt annat, men ibland så går de mig verkligen på nerverna. Som idag, när sonen fick för sig att dricka mjölk i närheten av min dator, fast han vet att det är strängt förbjudet. Plötsligt så var det mjölk över hela datorn... KUL! Snacka om att jag fick panik. Min förra dator gick nämligen sönder precis på samma vis, men då var det dottern som spillde saft över den...

Jag fick tipset om att lägga datorn i ris för att vara säker på att den torkar ordentligt. Well, vi får väl se... Jag behöver den ju i veckan när skolarbetet ska fixas, så jag hoppas verkligen inte att den är körd totalt. Fast jag vet ju vems sparkonto som jag får lov att ta från om det visar sig att datorn är paj och akut måste införskaffa en ny...

En sak är i alla fall säker - ingen av barnen lär ju dricka i närheten en dator igen i alla fall ;)

Kommentarer

Postat av: Läsare

Publicerad 2016-01-27 08:48:36

Du uppdaterar inte så ofta längre, varför?
Det var så härligt att komma in här och läsa varje dag förut. Blev som en trygg punkt på nätet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela